Also ich hab keine Mail bekommen. Wäre es möglich, dass du mir die mal als PN sendest?
Grüße
Also ich hab keine Mail bekommen. Wäre es möglich, dass du mir die mal als PN sendest?
Most of us, who received the mail, have already complained about the alarm/anti-theft notifications at questions@niu.com, also at their dealer and some (like me) at the Niu importer.
Thank you for this hint, I wrote a request to this Email address.Cooper hat geschrieben: ↑Mo 15. Jul 2019, 15:25Most of us, who received the mail, have already complained about the alarm/anti-theft notifications at questions@niu.com, also at their dealer and some (like me) at the Niu importer.
Again don't wait and see, according to Niu this is a campaign out of goodwill and not an official recall.
Send a request regarding the exchange campaign to questions@niu.com
Die meisten von uns, die die Mail erhalten haben, haben sich bereits über die Alarm- und Diebstahlmeldungen unter questuins@niu.com beschwert, auch bei ihrem Händler und einige (wie ich) beim Niu-Importeur.
Warten Sie nicht länger, laut Niu ist dies eine Kampagne aus Kulanz und kein offizieller Rückruf.
Senden Sie eine Anfrage zur Austauschaktion an questions@niu.com, eventuell auch in deutscher Sprache, muss nicht unbedingt in Englisch sein.
www.deepl.com/translator
Owners of the N1S (until 2018) or of the M1pro have the same ECU (v2), also the latest OTA TRA01C19 installed as the (indiegogo) M+Sport, they can confirm you that also they do not receive alarm/anti-theft notification in the App.
I cannot imagine that Niu will reject the request, even if you have not been an indiegogo Niu supporter/buyer.
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